Maailmankoulu Maailmankoulu on globaalikasvatuksen resurssikeskus opettajille ja kasvattajille

Kouluvierailijat eri puolilla Suomea. 219 Maailman rauhan päivä. 1710 Kansainvälinen päivä köyhyyden poistamiseksi. 2310-29.10. Reilun kaupan viikko. 2011 Lapsen oikeuksien päivä. 312 Kansainvälinen vammaisten päivä. 1012 Kansainvälinen ihmisoikeuksien päivä. 212 Kansainvälinen äidinkielen päivä. 83 Kansainvälinen naistenpäivä sekä 19.3. Minna Canthin ja tasa-arvon päivä. 213 Rasisminvastainen päivä ja syrjinnänvastainen viikko. 234 Maailman kirjan päivä. 225 Kansainvälinen luonnon monimuotoisuuden päivä.

OVERVIEW

The web page maailmankoulu.fi presently has an average traffic classification of zero (the smaller the more users). We have crawled twenty pages inside the web page maailmankoulu.fi and found ninety-seven websites associating themselves with maailmankoulu.fi. There is one mass network sites belong to this website.

MAAILMANKOULU.FI TRAFFIC

The web page maailmankoulu.fi is seeing fluctuating amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for maailmankoulu.fi

Traffic ranking (by month) for maailmankoulu.fi

Traffic ranking by day of the week for maailmankoulu.fi

LINKS TO MAAILMANKOULU.FI

edu.turku.fi Opetuksen verkkopalvelut

Peruskoulun ja lukion digitaaliset oppimateriaalit. Turku mukaan maksuttoman varhaiskasvatuksen kokeiluun. Toisen asteen kevään yhteishaku on päättynyt.

Kasvattajat Rauhan Puolesta - Etusivu

On syksyllä 2001 perustettu poliittisesti ja uskonnollisesti sitoutumaton järjestö, joka jatkaa Suomen Opettajien Rauhanliiton 1930-luvulla aloittamaa työtä. Maailmankoulu aloitti toimintansa huhtikuun 2006 alussa ja hanke jatkuu vuoden 2009 loppuun asti.

Tieto haltuun -hanke Tiedonhallinta ja verkko-osaaminen lukio-opetuksessa

Hanke päättyy, työ ei. Tieto haltuun hankkeen nelivuotinen taival on päättymässä. Loppuraportin kirjoittaminen, hankkeessa syntyneiden materiaalien ja käytäntöjen levittäminen, vuosien varrella kertyneiden papereiden, tiedostojen ja sähköpostien perkaus on pitänyt kiireisenä -varsinkin kun tiedonhaun oppitunteja ja kirjastonhoidollista työtä jatkettiin täydellä teholla viimeiseen viikkoon asti.

Global Citizenship - maailmankansalaisuus Espoon yhteislyseo Upper Secondary School students go global!

Kurssin tavoitteena on edistää opiskelijoiden ymmärrystä vieraista kulttuureista ja pohtia median välittämää kuvaa kehitysmaista.

tiinasarisalmi - home

Get your brand new Wikispaces Classroom now. Twinspace työpaja - Karstula 2015. ETwinning työpaja - Ylöjärvi 2015. ETwinning työpajat - Pori 2015. ETwinning työpaja - Pori 2014. STEPS 6 - Tampere 2014. Koulujen kv-vastaavat - Tampereen seutu.

WHAT DOES MAAILMANKOULU.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of maailmankoulu.fi Mobile Screenshot of maailmankoulu.fi Tablet Screenshot of maailmankoulu.fi

MAAILMANKOULU.FI SERVER

Our crawlers caught that a single root page on maailmankoulu.fi took two thousand seven hundred and six milliseconds to stream. We could not detect a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
209.124.66.12

We found that this domain is utilizing the Apache os.

SITE TITLE

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page has the following in the site, "1710 Kansainvälinen päivä köyhyyden poistamiseksi." I saw that the web page also stated " 83 Kansainvälinen naistenpäivä sekä 19." They also said " Minna Canthin ja tasa-arvon päivä. 213 Rasisminvastainen päivä ja syrjinnänvastainen viikko. 225 Kansainvälinen luonnon monimuotoisuuden päivä."

SEE SIMILAR WEB PAGES

Etusivu Maailman Kuvalehti

Kirjoittaja matkusti Keniaan maasaiden luo tällainen päiväkirja syntyi. Näytelmäkirjailija matkusti Kenian syrjäseuduille seuraamaan maasaiden elämää tuliaisinaan viskiä, kuivattua poronlihaa ja lakkahilloa. Hän oppi jotain sitkeydestä, sateen tärkeydestä, perinteistä ja omasta länsimaalaisuudestaan. Näin pyydät oikein anteeksi alkuperäiskansoilta. Miksi alkuperäkansoilta pyydetään yhä useammin anteeksi historiallisia vääryyksiä? Tilaa Maailman Kuvalehti kotiisi! Lisää jeesustelua, kiitos! Propagandan vo.

Matkailu maailmalla Matkailun erikoissivusto Maailmanmatkaaja.fi

Key Westin ja Florida Keysin nähtävyydet. California dreaming, Kalifornia Usa.

Maailmanmatkaajan kasviskeittiö

Ajatuksia ruuasta sekä reseptejä kolmelta mantereelta pesco-lakto-ovovegetaristisen herkuttelijan suuhun sovellettuina.

Maailmanmatkaajat.org Maailmanmatkaajat on koko maailmasta kiinnostuneiden ja paljon matkustavien ihmisten mukava ryhmä, joka on toiminut Suomessa jo vuodesta 2000.

Maailmanmatkaajat on koko maailmasta kiinnostuneiden ja paljon matkustavien ihmisten mukava ryhmä, joka on toiminut Suomessa jo vuodesta 2000. Maaliskuun maailmanmatkaajien klubitapaamiseen riensi pakkassäässä 13 matkaajaa. Iloiseksi yllätykseksi heistä 4 oli ensikertalaisia. Maailmanmatkaajien vuoden 2018 ensimmäiseen tapaamiseen saapui 17 matkaajaa. Hieno yllätys oli Harrin saapuminen tapaamiseen.

Maailmanmestaruus.com

Suomen johtaviin hyökkääjiin lukeutuva Valtteri Filppula ei malta odottaa Venäjän kohtaamista. Leijonilla mukavia muistoja Venäjästä viime vuodelta. Leijonien ja Venäjän kohtaamiset MM-tasolta ovat olleet tasaisia taistoja. Joukkueet ovat kohdanneet MM-kisoissa 13 kertaa.